Landstone B.V. kondigt succesvolle plaatsing van € 135 miljoen obligaties aan

AMSTERDAM--()--De directeuren van Landstone B.V. zijn verheugd de succesvolle plaatsing aan te kondigen van € 135.000.000 Landstone B.V. obligaties met ISIN DE000A2R3876 aan een Duitse institutionele belegger.

Dit bewijst eens te meer de interesse van institutionele beleggers om te investeren in obligaties met een focus op de Nederlandse commerciële vastgoedsector. Met de afronding van deze plaatsing en de huidige onderhandelingen, zijn de bestuurders van Landstone B.V. optimistisch om extra aanzienlijke bedragen van de DE000A2R3876 obligatie-uitgifte te plaatsen.

Landstone B.V. is een bedrijf binnen de Larmag Group met 35 jaar ervaring in het beleggen en beheren van commercieel onroerend goed in Europa en de Verenigde Staten. Larmag Group heeft sinds de oprichting in 1985 onroerend goed in eigendom met een waarde van meer dan € 5 miljard.

For further questions

Lars-Erik Magnusson, Director.