Global Processing Services versterkt uitvoerend leiderschapsteam met een trio van benoemingen

Richard Hodgson, Shaun Puckrin en Jerome Gudgeon brengen een schat aan ervaring mee naar GPS terwijl het zijn plaats bevestigt als de Europese krachtpatser op het gebied van betalingsverwerking en zijn wereldwijde uitbreidingsplannen bevordert

LONDEN--()--Toonaangevende verwerker van betalingsuitgevers, Global Processing Services (GPS), kondigt vandaag de benoeming aan van drie C-level executives: Richard Hodgson als Chief Financial Officer, Shaun Puckrin als Chief Product Officer en Jerome Gudgeon als Chief Technology Officier.

De nieuwe aanwervingen versterken het uitvoerende leiderschapsteam van GPS, de betalingsverwerkingspartner voor enkele van de meest bekende en succesvolle fintechs op de markt, waaronder Revolut, Starling Bank en Curve, terwijl het bedrijf zijn wereldwijde uitbreidingsplannen verder stuwt buiten Europa en APAC.

Media contact
Becky Sales