Rockwell Automation neemt cybersecurity-bedrijf over

MILWAUKEE--()--Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK), een wereldleider in industriële automatisering en digitale transformatie, heeft vandaag aangekondigd dat het Oylo heeft overgenomen, een particuliere leverancier van industriële cyberbeveiligingsdiensten gevestigd in Barcelona, ​​Spanje. Oylo is toegewijd aan het leveren van een breed scala aan cyberbeveiligingsdiensten en -oplossingen voor industriële controlesystemen (ICS), waaronder beoordelingen, kant-en-klare implementaties, beheerde services en respons op incidenten.

“Nu verbonden slimme apparaten op de fabrieksvloer worden geïntroduceerd, is een uitgebreide cyberbeveiligingsstrategie die zich uitstrekt over industriële operationele technologie (OT) en informatietechnologie (IT) nu belangrijker dan ooit tevoren. We zijn toegewijd aan het succes van onze klanten in hun Connected Enterprise-traject, en de diepgaande domeinexpertise die Oylo inbrengt bij Rockwell Automation zal ons vermogen om deze expertise wereldwijd te bieden verder versnellen,” aldus Frank Kulaszewicz, senior vice president Lifecycle Services bij Rockwell Automation.

Kolve Byrd
Global External Communications