DXC Technology kondigt leidinggevende benoemingen aan ter ondersteuning van de “nieuwe DXC”

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag haar laatste benoemingen voor leidinggevenden gepresenteerd om het leiderschapsteam van DXC verder te versterken, waarvan de meerderheid het afgelopen jaar nieuw was bij DXC. Dit team brengt de “nieuwe DXC,” die is gericht op zijn klanten en zijn mensen, op de markt terwijl het de transformatie van het bedrijf uitvoert.

DXC-klant portefeuillebeheer

In het afgelopen jaar heeft CEO Mike Salvino nieuwe leiders in de IT-dienstensector aangeworven die een formidabele ervaring bieden bij het leveren van klanten, het inspireren van mensen en het runnen en laten groeien van bedrijven. DXC kondigt de volgende benoemingen en wijzigingen aan voor het team dat de activiteiten van DXC zal leiden en de uitvoering van het DXC-transformatietraject zal leiden:

Rich Adamonis, Corporate Media Relations, +1-862-228-3481,  radamonis@dxc.com
Shailesh Murali, M&A and Investor Relations, +1-703-245-9700,  shailesh.murali@dxc.com

Rich Adamonis, Corporate Media Relations, +1-862-228-3481,  radamonis@dxc.com