Best Buy, McKinstry, Real Betis, Schneider Electric en Siemens ondertekenen The Climate Pledge

De Climate Pledge, een toezegging die mede is opgericht door Amazon en Global Optimism, roept de ondertekenaars op om dringend actie te ondernemen om 10 jaar eerder aan de Overeenkomst van Parijs te voldoen

Ondertekenaars implementeren echte, op wetenschap gebaseerde, ingrijpende veranderingen in hun bedrijven, waaronder het inzetten van hernieuwbare energie, investeren in duurzame gebouwen en mobiliseren van toeleveringsketens om tegen 2040 netto nul te bereiken

SEATTLE--()--Vandaag hebben Amazon (NASDAQ: AMZN) en Global Optimism aangekondigd dat Best Buy, McKinstry, Real Betis, Schneider Electric en Siemens zich hebben aangesloten bij de Climate Pledge, een toezegging netto koolstofuitstoot tegen 2040 te produceren— een decennium eerder van de doelstelling van het Akkoord van Parijs voor 2050.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline