i2c gebruikt Jonathan Vaux om de Europese groei te stimuleren

Doorgewinterde betalingsmanager die de EU-operaties leidt

Jonathan Vaux, i2c Inc. General Manager, EU (Photo: Business Wire)

REDWOOD CITY, Californië--()--i2c Inc., een toonaangevende leverancier van digitale betalings- en open banktechnologie, heeft vandaag een cruciale nieuwe stap aangekondigd in zijn Europese activiteiten, met Jonathan Vaux als algemeen directeur EU. Vaux rapporteert aan de president van het bedrijf Jim McCarthy en zal verantwoordelijk zijn voor het aangaan van strategische allianties met banken, FinTechs, handelaars en betalingsdienstaanbieders in heel Europa, en voor het leiden van initiatieven voor bedrijfsontwikkeling.

Vaux heeft meer dan 25 jaar ervaring in betalingen en in de ontwikkeling van producten en diensten. De eerdere samenwerkingen en creaties van Vaux worden momenteel door de hele industrie gebruikt, waarbij banken, FinTechs, handelaren en meer in heel Europa zich tot zijn werk wenden om waarde te creëren voor hun activiteiten.

“Nu ik met Jonathan heb samengewerkt, weet ik dat zijn creativiteit, scherpe gevoel voor financiële inzichten en gedrevenheid om betalingsinnovatie te leveren, een grote bijdrage zullen leveren aan de groei en zichtbaarheid van i2c op de Europese markt”, aldus McCarthy.

Heather Clifton
1 650.593.5402