Piraeus Bank en Ernst & Young sluiten zich aan bij groeiende lijst van sponsors en sprekers op 10e jaarlijkse FTE Investor Summit

Grote internationale instellingen en toonaangevende ondernemers uit de hele wereld komen samen voor aanstaande FTE Investor Summit in Athene, georganiseerd door VIVA Investment Partners

ZURICH--()--VIVA Investment Partners (VIP), de Zwitserse private-equityfirma die de Follow the Entrepreneur (FTE) Investment Campaign en Summit organiseert, heeft vandaag een nieuwe sprekersronde aangekondigd op de komende 10e jaarlijkse FTE Investor Summit in Athene, Griekenland op 10 – 14 oktober 2020. Het bedrijf onthulde ook zijn belangrijkste sponsors, waaronder Ernst & Young Greece en Piraeus Bank, de grootste financiële instelling in Griekenland.

Liz Whelan
liz@lwprconsulting.com