Snowflake maakt prijzen bekend van beursintroductie

SAN MATEO, Californië--()--Snowflake, het dataplatform in de cloud, heeft vandaag de prijsstelling aangekondigd van zijn eerste openbare aanbieding van 28.000.000 gewone aandelen van klasse A tegen een prijs voor het publiek van $ 120,00 per aandeel.

De aandelen zullen naar verwachting op 16 september 2020 worden verhandeld op de New York Stock Exchange onder het tickersymbool “SNOW” en het aanbod zal naar verwachting op 18 september 2020 worden afgesloten, afhankelijk van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. Bovendien heeft Snowflake de underwriters een optie van 30 dagen verleend om tot 4.200.000 extra aandelen van gewone aandelen van klasse A te kopen tegen de prijs van de beursintroductie minus onderschrijvingskortingen en commissies.

Goldman Sachs & Co. LLC, Morgan Stanley, J.P. Morgan, Allen & Company LLC en Citigroup treden op als lead book-running managers voor de aanbieding. Credit Suisse, Barclays, Deutsche Bank Securities, Mizuho Securities en Truist Securities treden op als book-running managers, en BTIG, Canaccord Genuity, Capital One Securities, Cowen, D.A. Davidson & Co., JMP Securities, Oppenheimer & Co., Piper Sandler, Stifel, Academy Securities, Loop Capital Markets, Ramirez & Co., Inc., en Siebert Williams Shank treden op als medebeheerders voor het aanbod.

Investor Contact
Jimmy Sexton, Head of IR