C3.ai lanceert C3.ai COVID-19 Grand Challenge

Data Science Competition kent $ 200.000 aan geldprijzen toe

C3.ai blijft investeren in COVID-19-onderzoek om toekomstige pandemieën te verminderen en innovatie voor algemeen belang te ondersteunen

REDWOOD CITY, Californië--()--C3.ai, een toonaangevende leverancier van kunstmatige intelligentie (AI) voor ondernemingen voor het versnellen van digitale transformatie, verwelkomt vandaag datawetenschappers, ontwikkelaars, onderzoekers en creatieve denkers van over de hele wereld om deel te nemen aan de C3.ai COVID-19 Grand Challenge. De wedstrijd nodigt deelnemers uit om data science-technieken op nieuwe en innovatieve manieren te gebruiken om inzichten te genereren die voorheen noch duidelijk noch haalbaar waren.

“De C3.ai COVID-19 Grand Challenge biedt een kans om besluitvormers op lokaal, staats- en federaal niveau te informeren en de manier waarop de wereld met deze pandemie wordt geconfronteerd, te transformeren”, aldus Thomas M. Siebel, CEO van C3.ai. “Net als bij het C3.ai COVID-19 Data Lake en het C3.ai Digital Transformation Institute, zal dit initiatief het collectieve IQ van onze gemeenschap aanboren om belangrijke stappen te zetten in de richting van noodzakelijke, innovatieve oplossingen die een wereldwijde crisis helpen oplossen.”

April Marks
Director of Public Relations