AstraZeneca kiest Veeva Vault Quality Suite om wereldwijd kwaliteitsmanagement te moderniseren

Toonaangevend biofarmaceutisch bedrijf dat kwaliteitsmanagement en inhoud verenigt om de operationele efficiëntie en flexibiliteit te vergroten

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat AstraZeneca heeft gekozen voor Veeva Vault QMS en Veeva Vault QualityDocs om kwaliteitsmanagement en content op één cloudplatform te verenigen. Veeva Vault Quality Suite stelt AstraZeneca in staat om kwaliteitsprocessen binnen de onderneming te stroomlijnen, waardoor realtime zichtbaarheid, efficiëntie en snelheid worden vergroot.

“Aangezien AstraZeneca voortbouwt op een sterke basis voor kwaliteitssystemen en -processen van wereldklasse”, aldus Anthony Morandi, vice-president kwaliteit bij AstraZeneca. “Veeva Vault Quality Suite biedt ons een gestandaardiseerde, schaalbare, efficiënte en conforme benadering voor het beheer van onze wereldwijde kwaliteitssystemen en voortdurende groei.”

Roger Villareal
925-264-8885