Aviatrix automatiseert cloud netwerken binnen AWS Control Tower om ervoor te zorgen dat organisaties een ‘goed ontworpen’ netwerktopologie hebben

Het Aviatrix cloud-netwerkplatform dient als een netwerkfabriek voor nieuwe en bestaande AWS-accounts om netwerk bevoorrading te vereenvoudigen en transitnetwerken op bedrijfsniveau te bieden

SANTA CLARA, Californië--()--Aviatrix, het cloudnetwerk platform, heeft vandaag nieuwe mogelijkheden aangekondigd om de implementatie en operaties van bedrijfsnetwerkinfrastructuur te automatiseren voor organisaties die de account factory-functie van AWS Control Tower gebruiken. De geïntegreerde Aviatrix-software is nu beschikbaar in AWS Marketplace en dient als netwerkfabriek voor nieuw ingerichte accounts op Amazon Web Services (AWS). De oplossing helpt enterprise-organisaties om te voldoen aan cloud beheer en regelgevende initiatieven voor hun multi-account,cloud netwerken met meerdere regio’s.

Aviatrix
Frank Cabri