Snowflake bestanden registratieverklaring voor voorgestelde beursintroductie

SAN MATEO, Californië--()--Snowflake, het cloud data platform, heeft vandaag aangekondigd dat het publiekelijk een registratieverklaring op formulier S-1 heeft ingediend bij de Amerikaanse Securities en Exchange Commission met betrekking tot een voorgestelde beursintroductie van zijn klasse A gewone aandelen. Het aantal aan te bieden aandelen en de prijscategorie voor het voorgestelde aanbod zijn nog niet bepaald. Snowflake is voornemens zijn gewone aandelen van klasse A op de New York Stock Exchange te noteren onder het tickersymbool “SNOW”.

Goldman Sachs & Co. LLC, Morgan Stanley, J.P. Morgan, Allen & Company LLC en Citigroup zullen optreden als lead book-running managers voor het voorgestelde aanbod. Credit Suisse, Barclays, Deutsche Bank Securities, Mizuho Securities en Truist Securities zullen optreden als book-running managers voor het voorgestelde aanbod. BTIG, Canaccord Genuity, Capital One Securities, Cowen, D.A. Davidson & Co., JMP Securities, Oppenheimer & Co., Piper Sandler, Stifel, Academy Securities, Loop Capital Markets, Ramirez & Co., Inc., en Siebert Williams Shank zullen optreden als co-managers voor het voorgestelde aanbod.

Investor Contact
Jimmy Sexton, Head of IR