HCL Technologies lanceert een wereldwijde hackathon om technologische langetermijnoplossingen voor de COVID-19-pandemie te identificeren

Ontwikkelaars van over de hele wereld concurreren met begeleiding en ondersteuning van toonaangevende technologie- en gezondheidszorgbedrijven, academische experts en opinieleiders

NEW YORK & NOIDA, India--()--HCL Technologies, (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag een meerfasige hackathon aangekondigd, ‘Better Health Hackathon: # CodeforCOVID19,” om de technologische innovatie van de menigte aan te boren om oplossingen te vinden voor de onmiddellijke en lange termijn maatschappelijke gevolgen van de COVID-19-pandemie,, inclusief het beheersen en voorkomen van pandemieën; diagnose, behandeling en therapeutisch beheer; herstel en terugkeer naar normaal; en systemische oplossingen voor toekomstige crises.

For further details, please contact:
HCL Technologies

Anne Coyle, US
Anne.coyle@hcl.com

Elka Ghudial, Europe
Elka.ghudial@hcl.com

Devneeta Pahuja, India and APAC
Devneeta.p@hcl.com

For further details, please contact:
HCL Technologies

Anne Coyle, US