LIVE IT LTD en SSTC Inc bundelen hun krachten om de locatiecapaciteit tijdens COVID te vergroten

KENT, Engeland--()--SSTC en LIVE IT hebben hun nieuwe systeem DSD aangekondigd: Dynamic Social Distancing dat tot doel heeft de capaciteit bij evenementen te maximaliseren en zich houdt aan de richtlijnen voor sociale afstanden. Het systeem stelt eigenaren van locaties in staat om meer mensen te laten zitten, wat resulteert in hogere inkomsten en dus minder impact van sociale afstand en kan worden aangepast naarmate de richtlijnen veranderen.

De verkoopdirecteur van LIVE IT, Charles A. Bruner, zei: “DSD heeft een bezettingsstijging van meer dan 30% laten zien ten opzichte van de beste bestaande methoden, die naast het maximaliseren van de inkomsten voor veel organisaties het verschil kunnen betekenen tussen een levensvatbare operatie of sluiting.”

DSD: Dynamic Social Distancing-systeem maakt gebruik van geavanceerde algoritmen om de beschikbare zaalopstelling dynamisch te optimaliseren terwijl de verkoop plaatsvindt. Het stelt organisatoren in staat om regels en voorschriften voor sociale afstand te implementeren en tegelijkertijd te optimaliseren voor een maximaal veilig toegestane bezetting.

“Het automatiseren van sociale afstand door gebruik te maken van zitalgoritmen zoals in het product DSD: Dynamic Social Distancing, is een manier waarop evenementenorganisaties en locaties kunnen overgaan van lockdowns naar grotere capaciteit bij live evenementen.” merkte Jim Brown, directeur van SSTC Inc.

UK: Charles A. Bruner
Sales Director, LIVE IT
M: +44 (0)7725054668
charles@liveit.io

USA & International: Jim Brown
Partner & Business Development, SSTC Inc.
jim.brown@thinksstc.com

For Media Enquiries:
Sarah Blackburn, GameOn
T: 0034628499459

UK: Charles A. Bruner
Sales Director, LIVE IT
M: +44 (0)7725054668
charles@liveit.io

USA & International: Jim Brown
Partner & Business Development, SSTC Inc.
jim.brown@thinksstc.com

For Media Enquiries: