Deenova verdrievoudigt zijn ongeëvenaarde succesreeks in 2020 op de Franse markt voor apotheekautomatisering

MILAAN--()--Deenova maakte publiekelijk bekend dat haar aanhoudende marktsucces in 2020 meedogenloos doorgaat in Frankrijk, met nieuwe zakelijke contracten die door Deenova zijn gewonnen voor aanbestedingen van GHICL, Resah, Achat Hopital, Saint-Brieuc Hospital Center en Argenteuil Hospital Center voor robots met meerdere eenheidsdoses en afzonderlijk een zakelijk contract met UniHA voor het gebruik van Deenova’s wereldklasse traceerbaarheidsoplossingen voor medische hulpmiddelen en medicijnen in heel Frankrijk.

Gaspar G. De Viedma, vice-voorzitter van de Raad van Bestuur van Deenova, verklaarde: “Ik kan spreken voor alle leden van de Raad die blij zijn met onze commerciële vooruitgang in 2020, vooral in deze moeilijke Covid-19-tijden, en om nieuwe zakelijke contracten te combineren bij vooraanstaande ziekenhuizen in Frankrijk en Spanje, met extra aankopen door eerdere Deenova-klanten, die duidelijk een hoge mate van blijvende tevredenheid tonen over onze automatiseringsoplossingen onder ons bestaande klantenbestand. ”

GHICL wordt ondersteund door het Katholiek Instituut van Lille en is een particuliere, non-profit universiteitsziekenhuisgroep die 686 bedden beheert in twee faciliteiten, met uitgebreide zorgdiensten waaronder spoedeisende hulp, chirurgie, apotheek, psychiatrie voor volwassenen, verloskunde, pediatrie, revalidatie en afdelingen zoals laboratoria en operaties.

Contacts at  Deenova:
Christophe JaffuelElisa Mariotti