Wipro door IDC MarketScape uitgeroepen tot een wereldwijde leider op het gebied van veiligheidsdiensten voor geneesmiddelen

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het een naam heeft gekregen een leider in IDC MarketScape: Worldwide Life Science Drug Safety Services, 2019-2020 Vendor Assessment – Building for Innovation (Doc # US45863116, januari 2020).

Het rapport vermeldt dat “ten opzichte van andere leveranciers die in dit document worden besproken en op basis van feedback van meerdere klantreferenties, Wipro hoge punten kreeg voor zijn solide leveringsmogelijkheden, snelle onboarding, het vermogen om waar voor zijn geld te leveren en een aanzienlijke inzet voor investeringen in innovatie in de Drug Safety Services (DSS) -ruimte. ”

“De Life Sciences-industrie is in transitie. Technologische vooruitgang en wetenschappelijke ontdekkingen dragen bij aan nieuwe mogelijkheden, gegevens en inzichten, die het potentieel hebben om bestaande beste praktijken te transformeren en de ontwikkeling van nieuwe behandelingen en behandelingen te versnellen, ” zegt Lynne Dunbrack, Group Vice President, IDC Health Insights.

Nisha Chandrasekaran
Wipro Limited