Advertima haalt € 15 miljoen op in serie A-financiering om van slimme winkelruimten een realiteit te maken

ST.GALLEN, Zwitserland--()--Advertima, een opkomende aanbieder van computervisieplatforms, kondigt vandaag de afsluiting aan van een serie A-investeringsronde van € 15 miljoen onder leiding van de bestaande aandeelhouder van het Zwitserse vastgoedbedrijf Fortimo Group. Advertima stelt kruideniers en andere retailers in staat om slimme ruimtes te creëren die consumentgerichte, wrijvingsloze en relevante winkelervaringen bieden. De investering zal de start-up in staat stellen hun platform wereldwijd verder te ontwikkelen en hun positie als kritische speler in het bredere ecosysteem van de slimme ruimte-omgevingen te versterken.

For more information please contact:
Clelia Bucher
Advertima
Clelia.Bucher@advertima.com

For more information please contact:
Clelia Bucher
Advertima