XCHG tekent eerste XSignals-klanten en biedt bruikbare ESG-inzichten en marktbenchmarks

(Graphic: Business Wire)

NEW YORK & SAN FRANCISCO & SYDNEY--()--XCHG, de wereldwijde marktplaats voor Intelligent Commodities ™, kondigde vandaag de lancering aan van XSignals, een onderdeel van het veelzijdige platform van het bedrijf dat ongekende duidelijkheid biedt in de prijsstelling en analyse van digitale , ESG-inclusieve grondstoffen (d-ESGc). Deze prijssignalen – rechtstreeks gerapporteerd vanuit open-marktactiviteit – worden benchmarks die het mogelijk maken om essentiële ESG-factoren te berekenen in de wereldhandel.

Tot de eerste klanten van XSignals behoren toonaangevende bedrijven die handelsdiensten verlenen aan verkopers en kopers van digitale milieugoederen zoals hernieuwbare energiecertificaten en koolstofcompensaties, met een pijplijn van klanten uit sectoren die langdurige milieuverplichtingen aangaan, zoals het CORSIA-akkoord van de luchtvaartindustrie.

Rob Dalton, XCHG VP Marketing & Communications
rdalton@xpansiv.com