Wereldleiders roepen op tot investeringen in de volgende generatie bij JA Europe Entrepreneurship Competition

BRUSSEL--()--In een tijd waarin Europa worstelt om te herstellen van de Covid-19-crisis, prof. Marcelo Rebelo de Sousa, de president van Portugal, Europese commissarissen Mariya Gabriel (innovatie, onderzoek, cultuur, onderwijs en jeugd) en Paolo Gentiloni (economie) en andere sprekers riepen vorige week op tot investeringen in onderwijs en om jongeren de vaardigheden bij te brengen die nodig zijn om onze economieën weer op te bouwen.

Tijdens de prijsuitreiking van Junior Achievement (JA) Europe Company of the Year Competition verklaarde de secretaris-generaal van de VN, António Guterres:Deze crisis biedt ons de mogelijkheid om traditionele bedrijfsmodellen te herzien en de bedrijfsagenda opnieuw in te stellen door de mogelijkheden en systemen te bouwen dat zal baanbrekende innovaties bevorderen.

Minna Melleri (+32-470180934), minna@jaeurope.org

Minna Melleri (+32-470180934), minna@jaeurope.org