Neat lanceert een abonnementsservice voor Zoom-klanten buiten de VS en kondigt extra investeringen van Zoom aan

Neat as a Service breidt Zoom Hardware as a Service uit om klanten wereldwijd te bedienen

OSLO, Noorwegen--()--Neat, een Noors bedrijf waarvan het baanbrekende team al decennia toonaangevend is op het gebied van videocommunicatie, heeft vandaag zijn Neat as a Service (NaaS) -abonnementaanbieding aangekondigd. Met NaaS kunnen Zoom-klanten buiten de VS snel en gemakkelijk Neat-hardwareapparaten in hun vergaderruimtes inzetten. Neat en Zoom hebben ook bekendgemaakt dat Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) een aanvullende financiële investering in Neat heeft gedaan.

“Zoom en Neat samen maken het klanten gemakkelijk hun videoconferentiemogelijkheden uit te breiden. Onze extra investering in Neat weerspiegelt onze overtuiging dat Neat’s apparaten een uitstekende aanvulling zijn op Zoom’s communicatieplatform”, aldus Eric S. Yuan, CEO van Zoom. “Wij geloven dat Neat innovatieve technologie biedt die Zoom-klanten verzekert van een ongelooflijke vergaderruimte-ervaring.”

In lijn met Zoom’s recent geïntroduceerde Hardware as a Service (HaaS), wordt NaaS rechtstreeks geleverd door Neat en breidt het bereik van Zoom HaaS uit tot buiten de VS, waardoor Zoom-klanten wereldwijd Neat-apparaten kunnen gebruiken. Het is onder andere een ideale oplossing voor klanten met kantoren en teams verspreid over verschillende landen, omdat ze een consistente wereldwijde ervaring voor alle gebruikers kunnen garanderen.

Amy Martin
amy.martin@neat.no