Sevan maakt benoeming bekend van twee nieuwe bestuursleden

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan) – een wereldleider in innovatief ontwerp, programmamanagement, constructiediensten en data-analyse – kondigde de benoeming aan van twee nieuwe bestuursleden voor het bedrijf Raad van bestuur.

Jim Blayney en Frank McGrew treden toe tot het bestuur. Beide brengen tientallen jaren leiderschap op het gebied van strategie, groei (inclusief fusies en overnames), verkoop, marketing, financiën en operaties.

“We verwelkomen Jim en Frank in het bestuur van Sevan en kijken uit naar hun waardevolle raad, expertise en unieke perspectieven”, zegt Jim Evans, President en CEO van Sevan. “Hun kennis en begeleiding zullen Sevans toewijding versterken om excellentie te leveren aan onze klanten, zakenpartners, werknemers en aandeelhouders.”

Blayney is momenteel lid van de raad van bestuur van Steffes, LLC en Viventium. Hij is ook lid van de raad van adviseurs van CBE Companies, Inc. en EVS, Inc. Hij begeleidt deze bedrijven op het gebied van strategie, groeimogelijkheden en algemene zakelijke best practices. Blayney heeft meer dan 35 jaar ervaring en heeft gediend als president en CEO van tal van bedrijven, waaronder Renew Data Corporation, Rust Consulting, Inc. en de Legal and Claims Division van Sourcecorp, Inc. Hij was voor velen bestuurslid en adviseur. bedrijven. Blayney heeft een Master of Science in Accounting van de University of Wisconsin, een Bachelor of Arts in Economics van het Central College in Pella, Iowa en was CPA.

Hafsa Mahmood
Manager, Marketing & Communications