Vertex kondigt de lancering aan van een eerste openbare aanbieding

KING OF PRUSSIA, Pa.--()--Vertex, Inc., een toonaangevende leverancier van belastingtechnologie en -diensten, kondigde vandaag de lancering aan van zijn eerste openbare aanbieding van 21.150.000 gewone aandelen van klasse A. De initiële openbare aanbiedingsprijs zal naar verwachting tussen $ 14,00 en $ 16,00 per aandeel bedragen, voordat kortingen en commissies worden onderschreven. Bovendien verwachten Vertex en bepaalde verkopende aandeelhouders de verzekeraars een optie van 30 dagen te verlenen om respectievelijk maximaal 2.630.165 en 542.335 gewone aandelen van klasse A te kopen tegen de initiële openbare aanbiedingsprijs, verminderd met verzekeringstechnische kortingen en commissies. Vertex heeft een aanvraag ingediend om haar aandelen van gewone aandelen van klasse A op de Nasdaq Global Market te vermelden onder het tickersymbool “VERX.”

Company:
Tricia Schafer-Petrecz