Vecima kondigt de oprichting aan van de CTO en de veranderingen in uitvoerend leiderschap

VICTORIA, British Columbia--()--Vecima Networks Inc. (TSX: VCM) heeft vandaag aangekondigd dat het binnen het executive leadership-team verschillende organisatorische veranderingen heeft doorgevoerd in lijn met de groei- en operationele doelstellingen van het bedrijf.

De heer Clay McCreery is aangesteld als Chief Operating Officer. Dhr. McCreery was eerder Chief Revenue Officer voor Vecima en leidde de activiteiten voor de businessunit Content Delivery & Storage. Hij kwam bij Vecima door de overname van Concurrent Technology in 2017. Voordat hij bij Concurrent kwam, was de heer McCreery 14 jaar lang Senior Vice President of Sales of North America bij ARRIS. Tijdens zijn ambtstermijn hielp hij bij het integreren van verschillende belangrijke overnames die ARRIS’s marktaandeelgroei in Access Technologies, DOCSIS Services en Content Delivery mogelijk maakten. “Dit is een cruciale tijd voor het bedrijf en de industrieën die we bedienen. Ik vind het geweldig om deel uit te maken van een organisatie met de visie en vastberadenheid om onze klanten te helpen bij het overstappen van hun netwerken voor diensten van de volgende generatie, ”zei de heer McCreery.

Vecima Networks
Investor Relations – 250-881-1982