Moody's Analytics, benoemde categorieleider in het Chartis Insurance Risk Systems Report

LONDEN--()--Moody's Analytics is een categorieleider in een nieuw rapport van Chartis Research dat toonaangevende leveranciers van verzekeringsrisicosystemen evalueert. De RiskTech Quadrants® voor IFRS 17 / LDTI-conformiteit van het rapport hebben betrekking op boekhoudsystemen, gegevensbeheer en rapportage, en actuariële modellering, waarbij Moody's Analytics in alle drie de categorie Leader onderscheidt.

Het rapport beschouwt de 'volledigheid van het aanbod' en het 'marktpotentieel' van de leveranciers en beoordeelt ze op een reeks specifieke mogelijkheden, waarvan vele de analyse van Moody benadrukken als 'de beste in zijn klasse'.

"We zijn verheugd om deze erkenning te ontvangen van Chartis, die de diepte en de breedte van ons IFRS 17-aanbod weerspiegelt", zegt Christophe Burckbuchler, Managing Director bij Moody's Analytics. “Veel van onze klanten zijn goed op weg met hun IFRS 17-reis, terwijl anderen net beginnen. In welke fase ze zich ook bevinden, ze vertrouwen erop dat Moody's Analytics helpt bij hun implementatie-uitdagingen."