The Climate Pledge en de We Mean Business Coalition-partner bij alomvattende inspanningen om bedrijven ertoe aan te zetten ambitieuzere doelstellingen voor koolstofvermindering vast te stellen

Verizon, Reckitt Benckiser (RB), Infosys en Oak View Group zijn nieuwe ondertekenaars van The Climate Pledge

SEATTLE--()--Amazon (NASDAQ: AMZN) en We Mean Business, een wereldwijde non-profitcoalitie die samenwerkt met bedrijven om de overgang naar een koolstofarme economie te versnellen, heeft vandaag aangekondigd dat ze samenwerken om ‘s werelds meest uitgebreide inspanning te leveren om bedrijven om ambitieuzere doelstellingen voor vermindering van de CO2-uitstoot vast te stellen. De We Mean Business-coalitie werkt samen met meer dan 1.200 bedrijven, met een totale marktkapitalisatie van meer dan $ 24,8 biljoen, om zakelijke actie en beleidsambitie op het gebied van klimaatverandering te stimuleren en de kansen te vergroten om de opwarming van de aarde te beperken tot 1,5 ° C.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline