Pacific Drilling kondigt telefonische vergadering over resultaten tweede kwartaal 2020 aan

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) zal op donderdag 6 augustus 2020 een persbericht publiceren waarin de financiële resultaten voor het tweede kwartaal worden aangekondigd dat op 30 juni 2020 eindigt na sluiting van de markt. Het persbericht over de winstaankondiging zal beschikbaar zijn op de website van het bedrijf op pacificdrilling.com.

Pacific Drilling CEO Bernie Wolford zal een conferentiegesprek houden om de resultaten van het tweede kwartaal te bespreken op vrijdag 7 augustus 2020, te beginnen om 10.00 uur US Central Time.

Om toegang te krijgen tot de telefonische vergadering, worden deelnemers uitgenodigd om zich vooraf te registreren door bit.ly/Register2Q2020Call te bezoeken. Na registratie wordt er onmiddellijk een e-mail verzonden met inbel- en toegangscodegegevens. Een herhaling van het gesprek is de volgende dag beschikbaar op de website van het bedrijf of door te bellen naar + 1866-583-1035 en door toegangscode 9928370# op te geven.

Investor:
James Harris