Ontex kondigt de details aan voor haar H1 2020 resultaten en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (BSE:ONTEX), een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar resultaten voor het eerste halfjaar 2020 aankondigen op donderdag 30 juli 2020 om 7.00 uur (CET) / 6.00 uur (UK). Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op donderdag 30 juli 2020 om 9.00 uur (CET) / 8.00 uur (UK). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 70 72 25 50
Duitsland +49 (0)69 2222 25574
Verenigd Koninkrijk +44 (0)330 336 9125
Verenigde Staten +1 323-794-2094
Bevestigingscode 2201510

Inbelnummers voor de herhaling

België +32 (0)2 620 0568
Frankrijk +33 (0)1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0)69 2000 1800
Verenigd Koninkrijk +44 (0)207 660 0134
Verenigde Staten +1 719-457-0820
Bevestigingscode 2201510

Over Ontex
Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.
Wereldwijd werken er zo’n 10.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 21 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex aandelen zijn genoteerd op Euronet Brussels en maakt deel uit van de Bel Mid® index.
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontex.com of volg ons op LinkedIn, Facebook, Instagram en YouTube.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig