Kollective-technologie om de schaalbaarheid van Microsoft-teams aan te tonen en live-evenementen te streamen in Microsoft Experience en Technology Centers Worldwide

BEND, Ore.--()--Toonaangevende Software-Defined Enterprise Content Delivery Network (SD ECDN) -provider Kollective Technology heeft vandaag aangekondigd dat het door Microsoft Corp. (Nasdaq: MSFT) is geselecteerd om de schaalbaarheid van Microsoft Teams voor live evenementen te demonstreren bij Microsoft Experience and Technology Centres wereldwijd.

Ontworpen om uitgebreide en meeslepende technologie-ervaringen te creƫren voor Microsoft-klanten die innovaties willen adopteren die hun initiatieven voor digitale transformatie versnellen, benadrukken Microsoft Experience en Technology Centers het nieuwste op het gebied van moderne werkplekken, waaronder live video-uitzendingen. Door Kollective te selecteren als het gecertificeerde ECDN van Experience Centers, kan Microsoft nu gemakkelijk laten zien hoe teams bedrijfsbrede, wereldwijde live-evenementen kunnen organiseren met behulp van ECDN-technologie.

Samantha Browning/Jake Rowlands
Wildfire