Laboratoriumonderzoeken bevestigen de effectiviteit van BETADINE® antiseptische producten tegen het COVID-19-virus

Studie gepubliceerd in Infectious Disease and Therapy Journal

SINGAPORE--()--Mundipharma heeft vandaag aangekondigd dat laboratoriumtesten aan de Duke-NUS Medical School in Singapore de effectiviteit van haar BETADINE® antiseptische producten hebben bevestigd tegen het nieuwe coronavirus (SARS-CoV-2) dat de ziekte van COVID-19 veroorzaakt .

Uit testen is gebleken dat BETADINE® een sterke in vitro virucide activiteit heeft, waarbij 99,99% van het SARS-CoV-2-virus binnen 30 seconden werd gedood. De geteste producten waren: BETADINE® antiseptische producten, namelijk oplossing (10% PVP-I), huidreiniger (7,5% PVP-I), gorgelen en mondwater (1,0% PVP-I) en keelspray (0,45% PVP-). IK).

Het onderzoek is op 8 juli 2020 gepubliceerd in het gerespecteerde Infectious Disease and Therapy Journal.

“Deze resultaten bevestigen onze mening dat BETADINE® antiseptische producten, op de juiste manier gebruikt in combinatie met andere preventieve behandelingsopties, waaronder PBM, een rol kunnen spelen bij het beperken van de verspreiding van infecties, waaronder COVID-19”, aldus Raman Singh, CEO Mundipharma.

For further information please contact:
Email: media@mundipharma.com.sg

For further information please contact:
Email: media@mundipharma.com.sg