Door verdere groei gaat Crestbridge Head of Institutional Client Operations verhuizen naar Luxemburg

LONDEN--()--Michael Newton, hoofd van Institutional Client Operations, zal naar Luxemburg verhuizen om de groei van het Fund Services-team te ondersteunen, aangezien het bedrijf zijn positie als wereldmarktleider in Private Equity en Real Estate verstevigt.

Als hoofd van Institutional Client Operations maakt Michael deel uit van het senior managementteam van Crestbridge. Zijn rol is uitgebreid, dus hij is ook verantwoordelijk voor het uitbreiden van het aanbod van fondsdiensten vanuit Luxemburg, waar hij vier dagen per week zal doorbrengen met de resterende tijd in Jersey, om de groeiende, wereldwijde klantenbasis van het bedrijf te ondersteunen. Michael blijft toezicht houden op klantgerichte activiteiten binnen het fonds-, vastgoed- en zakelijke serviceteam van de Groep om ervoor te zorgen dat klanten consistent de hoogst mogelijke serviceniveaus krijgen.

Daniel Jason at Peregrine Communications
tel. +44 (0) 20 3040 0890