Lattice Semiconductor plant telefonische vergadering resultaten tweede kwartaal 2020

HILLSBORO, Ore.--()--Lattice Semiconductor Corporation (NASDAQ: LSCC), de programmeerbare leider met laag vermogen, heeft aangekondigd dat het op dinsdag 28 juli 2020 zijn tweede telefonische vergadering voor het tweede kwartaal van 2020 zal houden. Jim Anderson, president en chef Executive Officer en Sherri Luther, Chief Financial Officer, zullen de financiële resultaten en bedrijfsvooruitzichten van Lattice Semiconductor bespreken.

Het inbelnummer voor het live audiogesprek dat begint op dinsdag 28 juli 2020 om 17:00 uur. Eastern Time is 1-888-684-5603 of 1-918-398-4852 met identificatienummer van de conferentie 1694084. Een live webcast van de telefonische vergadering zal ook beschikbaar zijn in de sectie investor relations van www.latticesemi.com.

MEDIA CONTACT:
Bob Nelson