MHPS T-Point 2 start commerciële exploitatie met ‘s werelds grootste en meest efficiënte 60 Hz gasturbine

Netgekoppelde validatie Risico’s op het kopen van apparatuur, zorgen voor betrouwbaarheid en verzekerbaarheid

Mitsubishi Hitachi Power Systems’ T-Point 2 combined cycle power plant validation facility has entered full commercial operation with an enhanced JAC gas turbine that sets the record for output and efficiency. Shown: T-Point 2 at Takasago Works in Hyogo Prefecture, Japan. (Photo: Business Wire)

YOKOHAMA, Japan--()--Mitsubishi Hitachi Power Systems, Ltd. (MHPS) heeft vandaag aangekondigd dat de validatie van de T-Point 2-gecombineerde cycluscentrale volledig commercieel in gebruik is genomen met een verbeterde JAC-gasturbine die het record vestigt voor output en efficiëntie. De T-Point 2-fabriek werd in maart in gebruik genomen bij Takasago Works in Hyogo Prefecture, Japan, om de oorspronkelijke T-Point-fabriek van MHPS te vervangen en de MHPS-aanpak voort te zetten – die anders is dan die van andere fabrikanten – om de grenzen van de technologie te verleggen en tegelijkertijd te minimaliseren risico voor haar klanten. Om dit te doen, valideert MHPS zijn nieuwe gasturbinetechnologieën en digitale oplossingen voor langdurig gebruik op het net gedurende minimaal 8.000 bedrijfsuren, wat overeenkomt met bijna een jaar normaal gebruik en is een belangrijk criterium in de verzekeringssector voor de betrouwbaarheid van het wagenpark .

Communications Contact:
Sharon Prater