Deenova vermenigvuldigt zijn aanwezigheid op de markt voor apotheekautomatisering in 7 Europese landen

MILAAN--()--Deenova rapporteerde vandaag zijn stapsgewijze maar meedogenloze voortdurende geografische expansie in 2020 naar Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Spanje en Zwitserland, met drie nieuwe en ervaren medewerkers voor bedrijfsontwikkeling in totaal 66 jaar ervaring in de gezondheidszorg.

Christophe Jaffuel, Deenova’s directeur International Business Development, verklaarde: “Ik ben zeer verheugd Carlos Duran (voorheen van Becton Dickinson-Carefusion-Rowa), Thierry Geraud (voorheen van Becton Dickinson-Carefusion-Pyxis) en Hilmi Sunay (onlangs van Omnicell- Health Robotics en Arxium-IHS Riva) aan een al sterk verkoopteam van Deenova. Deze 3 uiterst getalenteerde en ervaren individuen sloten zich bij Deenova aan vanwege de unieke technologie en zakelijke benadering van R.O.I. en de totaaloplossingen voor diensten bewezen in de gezondheidszorg. Ik was even onder de indruk van de door Deenova gedemonstreerde resultaten toen ik 6 maanden geleden bij het bedrijf kwam, en zag uit de eerste hand hoe Deenova tegelijkertijd de veiligheid van de patiënt, de tevredenheid van het personeel, de kwaliteit en efficiëntie van de apotheek en de trackingprocessen van medische hulpmiddelen verbetert, terwijl een opmerkelijke gesloten kringloop werd gebruikt -systeemproces van voorschrift tot aan patiëntenadministratie. ”

Deenova:
Christophe JaffuelElisa Mariotti