Quanergy beveiligt de eerste AI-aangedreven 3D LiDAR-integratie met het toonaangevende beveiligingscentrum platform van Genetec

• LiDAR zorgt voor een drastische vermindering van valse alarmen, meer dan 5x lagere kosten, een aanzienlijk hogere nauwkeurigheid dan op camera’s gebaseerde systemen
  • Voegt operationele intelligentie toe om sociale afstanden te beheren voor bezettingsdichtheid en stroombeheer
  • Verbetert de detectie, classificatie en tracking van bedreigingen voor beveiliging en bewaking

Quanergy Secures First AI-Powered 3D LiDAR Integration with Industry Leading Security Center Platform From Genetec (Graphic: Business Wire)

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een toonaangevende leverancier van LiDAR-sensoren (Light Detection and Ranging) en slimme perceptie-oplossingen, kondigde vandaag de eerste commerciële integratie aan van 3D AI-aangedreven LiDAR-oplossingen met Genetec Inc. (“Genetec”) Security Center verenigd beveiligingsplatform. De geïntegreerde oplossingen zorgen voor geavanceerd beheer van de personenstroom en bezetting in slimme ruimtes en voor verbeterde detectie en bewaking van bedreigingen in sterk beveiligde omgevingen.

Neal Stein, Red Javelin Communications
321-473-7407