Schlumberger rapporteert over betalingen aan regeringen voor het jaar eindigend op 31 december 2019

PARIJS--()--Schlumberger Limited verstrekt de volgende openbaarmaking overeenkomstig L. 225-102-3 van de French Commercial Code (“FCC”), die de openbaarmaking vereist van bepaalde betalingen door Schlumberger Limited en haar geconsolideerde dochterondernemingen (samen , het “Bedrijf”) aan regeringen voor het jaar dat eindigde op 31 december 2019 met betrekking tot “winningsindustrieën” zoals gedefinieerd door en vereist onder de FCC. De volgende schema’s geven de betalingen weer die het bedrijf in 2019 heeft gedaan aan regeringen in Bolivia, Georgië, Marokko, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten in verband met de winningsactiviteiten van Schlumberger onder de FCC, inclusief de exploitatie van zand- en barietmijnen.

Simon Farrant – Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited
Joy V. Domingo – Director of Investor Relations, Schlumberger Limited