IDEMIA benoemt Pierre Barrial tot president & Chief Executive Officer van de Groep

COURBEVOIE, Frankrijk--()--De raad van commissarissen van IDEMIA heeft Pierre Barrial benoemd als de nieuwe president en CEO van de groep, ter vervanging van Yann Delabrière, die zijn vorige rol als voorzitter van de raad weer opneemt. Matthew Cole, die tot de groep is toegetreden, heeft Pierre Barrial’s vorige functie als hoofd van de divisie Secure Enterprise Transactions (SET) op zich genomen.

In de afgelopen 18 maanden heeft IDEMIA zijn groei- en cashgeneratieprestaties hersteld na de oprichting en succesvolle integratie van IDEMIA. Yann, die op 18 oktober 2018 president en CEO werd, keert nu terug naar zijn rol als voorzitter van de raad van bestuur met ingang van 1 juli 2020, waar hij zijn strategische en bestuurlijke inzichten zal blijven bijdragen aan de onderneming.

Press:
Hanna Sebbah