Mobidiag brengt COVID-19 diagnostische tests snel op de markt, werkt samen met Rootstock voor Cloud ERP

Mobidiag heeft nu CE-IVD-markeringen voor zijn COVID-19 diagnostische tests

SAN RAMON, Californië--()--Sommige partnerschappen worden versterkt door moeilijke tijden. Rootstock Software en Mobidiag Ltd. bevonden zich in deze situatie. De twee bedrijven werken sinds 2018 samen en werken nu aan respectieve missies rond de COVID-19-pandemie. Mobidiag is een fabrikant van moleculaire diagnostische oplossingen voor het opsporen van infectieziekten. Rootstock is een toonaangevende leverancier van Cloud ERP op het Salesforce Platform.

Toen de pandemie toesloeg, mobiliseerde Mobidiag snel om tests te ontwikkelen en te lanceren om COVID-19-infecties te detecteren. In april 2020 kreeg het een autorisatie voor noodgebruik voor zijn COVID-19-diagnostische tests in Finland, Zweden en Frankrijk. Nu, in juni, heeft het CE-IVD-markeringen ontvangen voor zijn twee tests die een snelle en betrouwbare detectie van COVID-19-infecties mogelijk maken:

Tammy Delatorre
Director of Public Relations