project44 ervaringen 139% groei in 2020

Gevoed door de wereldwijde marktvraag naar uniforme multimodale zichtbaarheid, blijft het bedrijf snel opschalen

AALBORG, Denemarken, CHICAGO & PARIJS--()--project44®, de wereldleider op het gebied van geavanceerde zichtbaarheid voor verladers en logistics service providers (LSP), kondigde vandaag aan dat het een record vestigde in de eerste helft van 2020 met een stijging van 139% in boekingen over dezelfde periode in 2019, met aanzienlijke groei afkomstig van wereldwijde retailers, fabrikanten en distributeurs in Noord-Amerika en EMEA.

"Het momentum van project44 versnelt naarmate we doorgaan met het ontsluiten van de strategische waarde van ons platform met nieuwe innovatieve producten, bedrijfsintegraties en partnerschappen met technische leiders zoals SAP en IBM, zodat we samen meer zakelijk succes voor onze klanten kunnen opleveren", aldus Jett McCandless, CEO en oprichter van project44. “De afgelopen zes maanden, toen de economie onder enorme druk stond, is bevestigd dat realtime zichtbaarheid een dringende must-have is geworden. Als gevolg hiervan is project44 zowel een categorieleider als de dominante en enige wereldwijde, multimodale zichtbaarheidsprovider van de sector geworden."

Mariya Barnes, mbarnes@project44.com

Mariya Barnes, mbarnes@project44.com