PDI Insights Cloud breidt de mogelijkheid uit om retailers en CPG’s wereldwijd te bedienen met on-demand data en analyse

Het aanbod biedt toegang tot een enorm ecosysteem van real-time basket data, mogelijk gemaakt door jarenlange business intelligence die de winstgevendheid verbetert

ATLANTA--()--PDI (www.pdisoftware.com), een wereldwijde leverancier van ERP, Fuel Pricing, Logistics en Marketing Cloud-oplossingen voor het gemak van detailhandel en petroleumgroothandels, heeft vandaag aangekondigd dat het de zakelijke mogelijkheden van Offers and Insights heeft verbeterd met PDI Insights Cloud, voorheen SwiftIQ, om real-time gegevens en analyses op te nemen die gemak kunnen ondersteunen en retailers en consumentenproducten voor verpakte goederen (CPG) van brandstof kunnen voorzien wanneer ze beginnen te herstellen van de COVID-19-pandemie.

Insights Cloud is nu beschikbaar voor wereldwijde gemakswinkels en CPG-merken (internationaal bekend als snel bewegende consumptiegoederen), waardoor ze de mogelijkheid hebben om dagelijkse en wekelijkse trends te volgen en toegang te krijgen tot meer gedetailleerde gegevens op ontvangstniveau. De oplossing biedt ook CPG’s met gegevens van keten- en onafhankelijke operators. Het begrijpen van veranderingen in het gedrag van klanten, inclusief basket size en artikelen, is essentieel om groei te stimuleren en relevante aanbiedingen aan consumenten te leveren.

Cederick Johnson, PDI
+1 254.410.7600 I cjohnson@pdisoftware.com