PCI Pharma Services kondigt de voltooiing aan van het Biotech Center of Excellence in Philadelphia en de uitbreiding van de mogelijkheden van Biotech in Europa

Investering van meerdere miljoenen dollars vestigt commerciƫle activiteiten wereldwijd om de bedrijfsgroei te ondersteunen

PHILADELPHIA--()--PCI Pharma Services (PCI), een toonaangevende wereldwijde leverancier van farmaceutische en biofarmaceutische outsourcing oplossingen, kondigde vandaag de voltooiing aan van de uitbreiding van zijn nieuwe Biotech Center of Excellence in Philadelphia, Pennsylvania, een belangrijke investering die de nieuwe Amerikaanse biologische vlaggenschiplocatie voor klanten zal vertegenwoordigen. Daarnaast kondigt PCI ook belangrijke nieuwe investeringen aan om zijn wereldwijde verpakkingscapaciteit voor biologische geneesmiddelen uit te breiden in zijn activiteiten in Ierland, als aanvulling op de bestaande capaciteiten in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Deze investeringen zullen klanten voorzien van wereldwijde verpakkingsoplossingen voor hun biologische en injecteerbare geneesmiddelen om tegemoet te komen aan de groeiende marktvraag.

Bailey Watroba, WE Communications
bwatroba@we-worldwide.com / +1-617-234-4110