Thought Machine's Vault nu bewezen en beschikbaar voor alle infrastructuuropties: SaaS, Private of Public Cloud, Hybrid Cloud en op locatie

Kernbankbedrijf breidt productcompatibiliteit uit, draait nu op Google Cloud, Amazon Web Services, Microsoft Azure, IBM Cloud, maar ook op locatie of als Hybrid Cloud met OpenShift van Red Hat

LONDEN--()--Thought Machine, het cloud-native core-banktechnologiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat haar core-bankplatform Vault nu draait op elke grote cloudinfrastructuurprovider, waaronder Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure en IBM Cloud. Bovendien kan Vault worden ingezet op de keuze van de cloudaanbieder van de bank, op locatie, in een hybride cloud met OpenShift van Red Hat of als een SaaS-product.

Dankzij de uitgebreide compatibiliteit van Thought Machine kunnen banken migreren met de vrijheid om de cloudinfrastructuurpartner van hun keuze te kiezen, terwijl ze zich houden aan alle wet- en regelgeving die ze mogelijk hebben.

Als cloud-agnostisch bedrijf blijft Thought Machine haar lijst met compatibele cloudproviders uitbreiden. Vault werd in eerste instantie uitgerold op GCP en AWS voordat het werd uitgevoerd op de vier toonaangevende cloudhostingproviders, wat een veel grotere flexibiliteit mogelijk maakte dan collega's in de technologie van bank- en financiƫle diensten.

Ciara Spencer
comms@thoughtmachine.net