The Estée Lauder Companies kondigt de promotie aan van Stéphane de La Faverie tot Group President

NEW YORK--()--Deze week kondigden The Estée Lauder Companies (NYSE: EL) aan dat Stéphane de La Faverie is gepromoveerd tot Group President, terwijl hij zijn rol als Global Brand President van Estée Lauder en AERIN voortzet. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer in zijn rol als Group President, en zal blijven rapporteren aan Jane Hertzmark Hudis, Executive Group President, voor zijn Global Brand President-verantwoordelijkheden voor Estée Lauder en AERIN. Als Group President omvat Stéphane’s nieuwe merkenportfolio Jo Malone London, Aramis en Designer Fragrances, Le Labo, Darphin, Lab Series, By Kilian, Editions de Parfums Frédéric Malle, RODIN olio lusso en Prescriptives.

“Stéphane heeft uitgebreide expertise in toonaangevende merken, waardoor hij zeer geschikt is voor de aanzienlijke leiderschapstaken van de rol van Group President”, aldus Fabrizio Freda. “Als Global Brand President van Estée Lauder en AERIN, was hij de ideale leider om het iconische merk van ons bedrijf in een ongelooflijke fase van brede groei te brengen. Zijn welverdiende promotie weerspiegelt zijn uitstekende staat van dienst in het bouwen en leiden van wereldwijde merken, zijn expertise in alle categorieën en kanalen en een goed begrip van lokale relevantie.”

Investor Relations:
Rainey Mancini