Sevan vernieuwt de 21.000ste winkelruimte

Projecten voltooid voor klanten uit de detailhandel, brandstof- en kruidenierssector

Sevan completes 21,000th retail refresh (Graphic: Business Wire)

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan) – een wereldleider in innovatieve ontwerpen, programmabeheer, constructiediensten en data-analyse – bereikte een belangrijke mijlpaal en voltooide het vernieuwen van hun 21.000ste detailhandelruimte.

Al negen jaar levert Sevan oplossingen voor ‘s werelds grootste merken en versnelt het ontwikkelingsprogramma’s in de Verenigde Staten en Canada voor klanten met meerdere vestigingen. Sevan werkt samen met veel Fortune 500-bedrijven aan retailprogramma’s, waaronder Ahold, Albertsons, Hallmark, Jiffy Lube, Kroger, Safeway, Sheetz, Walmart, Army & Air Force Exchange Service (Exchange) en vele anderen in de detailhandel, brandstof- en kruidenierruimtes.

Hafsa Mahmood
Manager, Marketing & Communications