Schlumberger kondigt de prijs van een overnamebod aan voor alle uitstaande 3.300% senior notes met een vervaldag van 2021 van Schlumberger Investment SA

HOUSTON--()--Schlumberger Limited (“Schlumberger”) heeft vandaag aangekondigd dat Schlumberger Investment SA, een indirecte volledige dochteronderneming van Schlumberger (“SISA”), het eerder aangekondigde bod voor contante betaling heeft geprijsd voor alle uitstaande SISA’s 3.300% Senior Notes met vervaldag 2021 (de “Notes”), onder de voorwaarden en onderhevig aan de voorwaarden uiteengezet in het aanbod tot aankoop van 17 juni 2020 (zoals van tijd tot tijd gewijzigd of aangevuld, het “aanbod tot aankoop”) en de gerelateerde kennisgeving van gegarandeerde levering die bij het aanbod tot aankoop is gevoegd (zoals van tijd tot tijd kan worden gewijzigd of aangevuld, de” kennisgeving van gegarandeerde levering”). Het offerte-bod wordt het “Bod” genoemd. Het aanbod tot aankoop en de kennisgeving van gegarandeerde levering worden samen de “aanbiedingsdocumenten” genoemd.

Simon Farrant – Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited
Joy V. Domingo – Director of Investor Relations, Schlumberger Limited