Schlumberger kondigt het verstrijken van het overnamebod aan voor alle uitstaande 3.300% senior notes met een vervaldag van 2021 van Schlumberger Investment SA

HOUSTON--()--Schlumberger Limited (“Schlumberger”) kondigde vandaag het aflopen aan van het eerder aangekondigde bod op contanten door Schlumberger Investment SA, een indirecte volledige dochteronderneming van Schlumberger (“SISA”), voor alle SISA’s uitstaande 3.300% Senior Notes met vervaldag 2021 (de “Notes”), onder de voorwaarden en onder de voorwaarden uiteengezet in het aanbod tot aankoop van 17 juni 2020 (het “aanbod tot aankoop”) en de gerelateerde kennisgeving van gegarandeerde levering bijgevoegd aan het aanbod tot aankoop (de “kennisgeving van gegarandeerde levering”). Het offerte-bod wordt het “Bod” genoemd. Het aanbod tot aankoop en de kennisgeving van gegarandeerde levering worden samen de “aanbiedingsdocumenten” genoemd. De aanbieding is verlopen om 17:00 uur, tijd in New York City, vandaag, 23 juni 2020 (de “vervaltijd”). Vanaf de vervaltijd waren geldige offertes ontvangen (en niet ingetrokken) voor de bedragen die in de onderstaande tabel zijn vermeld.

Simon Farrant – Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited
Joy V. Domingo – Director of Investor Relations, Schlumberger Limited