Mavenir’s RCS Mobile Business Messaging Cloud voltooit interconnectie tussen Telefónica, Vodafone en Deutsche Telekom Duitsland

Hiermee kunnen RCS-abonnees van deze mobiele netwerkexploitanten onderling communiceren

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, de enige end-to-end, cloud-native netwerksoftwareprovider en leider in messaging en Rich Communication Services (RCS), heeft vandaag aangekondigd dat zijn Mobile Business Messaging Cloud in Europa een peer-to-peer heeft voltooid to-peer (P2P) RCS-interconnectie met de netwerken van Telefónica (BME: TEF), Vodafone (OTCMKTS: VODPF) en Deutsche Telekom Duitsland.

Dit is een van de grootste tot nu toe bereikte interconnecties van RCS-providers, met een geschatte adresseerbare markt van meer dan 158 miljoen RCS-upgradebare mobiele abonnees in 13 landen. Dit omvat 3 Telefónica-markten, 13 Vodafone-markten en Deutsche Telekom Duitsland, evenals andere luchtvaartmaatschappijen.

Met drie MNO’s die momenteel in gebruik zijn en tot 40 miljoen RCS-upgradeable gebruikers dekken, is Mavenir Mobile Business Messaging Cloud een van de grootste RCS-clouddiensten op de markt met interconnectie.

Deze onderlinge verbindingen stellen MNO’s in staat om voor Mavenir’s Mobile Business Messaging Cloud te kiezen om de technische complexiteit en kosten van interconnectie met andere MNO’s in hun bedrijfsregio’s te elimineren en hen te laten focussen op commerciële voorwaarden.

Maryvonne Tubb
Mavenir PR