TYAN brengt de nieuwste server verbeteringen op zijn 2020 Serveroplossingen Online Tentoonstelling

Het toonaangevende portfolio van HPC-, opslag- en cloudsystemen, inclusief 4U 10-GPU, 2U 4-node, 1U All-flash serverplatforms voor datacenters en ondernemingen

TYAN Server Solutions Online Exhibition Attendees Can Experience Featured Products Showcase, Webinar Sessions and Live Q&A (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--TYAN®, een toonaangevende fabrikant van serverplatforms en een dochteronderneming van MiTAC Computing Technology Corporation, presenteert zijn nieuwste reeks HPC-, opslag-, cloud- en embedded platforms aangedreven door 2de generatie AMD EPYC™ 7002 serie processors en 2de generatie Intel®Xeon® schaalbare processors tijdens de TYAN-serveroplossingen online tentoonstelling.

“Met meer dan 30 jaar ervaring in het aanbieden van state-of-the-art serverplatforms en server-moederborden, wordt TYAN erkend door grootschalige datacenter-klanten en serverkanalen”, zegt Danny Hsu, Vice-President van MiTAC Computing Technology Corporation’s TYAN Business Unit. “Door de nieuwste innovatie van onze partners, zoals Intel en AMD, te combineren, kunnen TYAN-klanten de marktkansen goed inschatten met het TYAN-aanbod voor serverbouwstenen.”

MiTAC Computing Technology Corporation/ TYAN Business Unit
Fenny Chen