Met Brightcove kan BadaBusiness.com twee nieuwe Guinness-wereldrecords vestigen voor het grootste online streaming-evenement

De twee online-evenementen braken het Guinness Wereldrecord met respectievelijk 18.693 deelnemers en 95.087 deelnemers

BOSTON--()--Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV), ‘s werelds toonaangevende video technologieplatform, heeft vandaag aangekondigd dat BadaBusiness.com, een ed-tech platform opgericht door Dr. Vivek Bindra, twee nieuwe Guinness World Records heeft gevestigd voor de grootste online bedrijfs- en verkooplessen gestreamd, mogelijk gemaakt door Brightcove. Aan de live webinars namen de klanten van BadaBusiness.com deel, evenals bezoekers die ‘thuis wilden leren en verdienen’ door de mogelijkheden van bijscholing, training en het verwerven van nieuwe bedrijfskennis te verkennen. Deze webinars maken deel uit van de ‘India Revival Mission’ van Dr. Vivek Bindra, die is afgeleid van de impact van COVID-19.

Meredith Duhaime
Senior Public Relations Manager