FS.COM en US Conec werken samen bij het leveren van producten uit de MTP®-serie

AMSTERDAM--()--FS.COM, een leverancier van snelle communicatieproducten en oplossingen voor datacenters, ondernemingen en telecomnetwerken, werkte samen met US Conec, een leider in het leveren van passieve componenten voor optische verbindingen met hoge dichtheid , om kabelassemblageproducten van het merk MTP® te leveren voor datacentertoepassingen met hoge dichtheid.

Met de steeds toenemende eisen aan hogesnelheidsnetwerken, zijn MTP®-bekabelingssystemen vereist om meer verbindingen te bieden in toepassingen met beperkte ruimte. Elke FS MTP®-kabel gebruikt de MTP®-connectoren van US Conec om stabiele en zeer effectieve onderlinge verbindingen van MTP®-bekabelingsinfrastructuur in datacenteromgevingen te garanderen. De MTP®-connectoren van US Conec worden erkend als de toonaangevende bekabelingsoplossing met hoge dichtheid voor een laag invoegverlies, uitstekende optische prestaties en ruimtebesparende voordelen, ”aldus Daniel Xiang, CEO van FS.COM. "Naast MTP®-bekabelingsproducten heeft FS.COM aanvullende producten uit de MTP®-familie geïntroduceerd, waaronder MTP®-reinigers, MTP®-adapters en veldgereedschappen voor MTP® PRO-connectoren."

Angelina Lee
FS.COM Inc.