The Estée Lauder Companies kondigt aan dat Michelle Freyre zal worden benoemd tot Senior Vice President, Global General Manager, Clinique

The Estée Lauder Companies Announces That Michelle Freyre Will Be Named Senior Vice President, Global General Manager, Clinique (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies (NYSE: EL) heeft vandaag aangekondigd dat Michelle Freyre per 1 juli 2020 zal toetreden tot The Estée Lauder Companies als Senior Vice President, Global General Manager, Clinique. Ze zal rapporteren aan John Demsey, Executive Group President, The Estée Lauder Companies (ELC), en volgt Jane Lauder op, die is benoemd tot Executive Vice President, Enterprise Marketing en Chief Data Officer.

In haar nieuwe rol als leidende Clinique zal Michelle verantwoordelijk zijn voor het begeleiden van de algemene strategische visie van het merk, inclusief innovatie, productontwikkeling en marketing, en alle facetten van consumenten- en digitale betrokkenheid. Ze zal nauw samenwerken met leden van het wereldwijde Clinique-leiderschapsteam om het merkmomentum voort te zetten door de relevantie van de consument wereldwijd te stimuleren en emotioneel contact te leggen met consumenten tijdens hun schoonheidsreis. Michelle en haar team zullen ook werken om de toekomst van de winkelervaring voor te stellen, inclusief Clinical Reality, Virtual Selling en High Touch-services.

Michelle komt bij The Estée Lauder Companies van Johnson & Johnson, waar ze een indrukwekkende 20-jarige carrière had met verschillende leiderschapsrollen binnen de Consumer Health Products-divisie, meest recentelijk als President, U.S. Beauty. In deze rol was ze destijds verantwoordelijk voor het portfolio van beautymerken van het bedrijf, waaronder Neutrogena, Aveeno, Clean & Clear en RoC, en leidde ze de succesvolle prestaties van vele merken. Met name heeft ze met succes het imago van Johnson & Johnson Beauty getransformeerd met een volledig opnieuw bedachte Celebrity Talent & Influencer-strategie, waarbij het talentportfolio is gediversifieerd om een ​​meer geïntegreerde benadering te weerspiegelen.

Investor Relations:
Rainey Mancini